חנויות באינטרנט - כדאי ?
כיום, האוכלוסייה של בעלי עסק המוכרים מוצרים פיזיים מתחלקת לשניים. קבוצה אחת היא של בעלי עסק קיים ופיזי שמכירים מאז ומעולם שמי שמעוניין למכור מוצרים צריך לשכור או לקנות מרחב ולפתוח חנות למכירת מוצריו. כשבעל העסק שהקים את העסק הוא עשה מחקר שוק של מיקום מתאים, תחרות בסביבה, בדיקת עלויות שונות כמו רכישת ציוד לחנות או ריהוט לחנות ועוד. זוהי הקבוצה הראשונה. בעלי החנות הפיסית.
הקבוצה השנייה, היא בעלי העסק שמבינים שכיום מי שרוצה להצליח צריך להיות באינטרנט. ומבינים שחנות וירטואלית היא הרבה יותר חשובה מחנות פיזית במיוחד מי שמכיר את אמזון, איביי או עליבאבא או מי שכבר יצא לו לקנות מוצרים מהאינטרנט. קבוצה זו מבינה שההצלחה טמונה שם.
